mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

ris och ros

Publicerad 2014-07-01 09:25:07 i Träning och hälsa,

Jag kan väl börja berätta att jag har världens bästa vänner :)som orksr lyssna på mig jämnt och ständigt :) i helgen blir det week2nd med bästa mamman i hela världen :) nästa vecka blir det Stockholm med2d världens bästa tjejer :) åh i sommar ska jag träna inför tjejmilen :) fast just nu är det lugnt börjar bli förkyld typiskt inför semestern :/. åh så gnälla lite dåm3n var fsn är min prins , verkar ju tyvärr vara så att alla brakiööar redan är upptagna , men det sägs ju att det finn ngn till alla därute jg tycker jsg letat i varends vrå snart och så får man höra hsn kommer när du mknst snsr det. Jo men tjena lr kompidars kompisar eh det hsr jsg då inte prövat men vem skulle det vara då ? Nätet suger trust me i know , jobbet eh jag jobbar i ett kvinnodominerat jobb så det blir svårt jaja nångång dyker han väl upp för nu ger jsg upp letandet. Men iallafall nu sks jag cyköa till bästa jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela