mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Jag har

Publicerad 2013-09-07 11:09:27 i Träning och hälsa,

Idag hunnit vara på bondens marknad och handlat grönsaker , bröd och fisk så nu är dagens middag räddad och allt med lokal producerade produkter :). Nu ska jag ta och göra någon lunch sen ska jag njuta av värmen. I eftermiddag blir det nog att fortsätta pyssla . Imorgon är det dags för veckans andra springtur så skönt , taggar för ett intervallpass med bl.a. Höga knän och indianhopp ;). Nä lunch var det nu dags och göra Ha en bra lördag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela