mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Jag gjorde det

Publicerad 2013-09-06 20:34:48 i Träning och hälsa,

Jag sprang fortare idag än jag förut, det blev 5 km på 29,33 var ändå rätt bra för och vara mig som inte gillade och springa så sent som i våras men nu kan jag säga att jag gillar det rätt mycket ;). Nu har jag sista tvätten i tvättstugan och nu sitter jag och slappar och äter hallon keso med kanel så underbart gott :) . I veckan har jag haft fult upp och besök av en kompis riktigt trevligt har vi haft . I helgen ska jag sova har blivit lite för lite sömn men så går det då man har trevligt :) Nu ska jag ta och pyssla ett tag Ha en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela