mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

En härlig

Publicerad 2013-09-29 15:47:00 i Träning och hälsa,

Helg har jag haft, full rulle hela helgen men det gillar jag :) . Åh idag har jag shoppat loss på gubbdagis ;) nä men en ny vattenkokare har jag köpt en röd så klart ;). Sen köpte jag hårklämmor med , det behövs :). Igår shoppa jag lite filmer hehe ;). Hur det går med träningen ? Ja tills idag gick den rätt bra har börjat bli förkyld men men det går väl över :). Igår var jag på shbam så bra pass , jag kände mig som ett proffs , kan ju vara för att jag hade humöret på topp och satte en hel del steg jag inte satt förut :). Men jag har faktiskt lyckats vara ute och springa 2 ggr den här veckan :). Hoppas jag kan ta mig ut i veckan med men ska avvakta några dagaroch se vart förkylningen leder .Nä men om man skulle ta och göra lite middag ;). Ha en bra söndag :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-04 08:21:53

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD & VINNARNA PUBLICERAS IDAG kl. 10.00 PÅ SATEGU.SE OCH KAFFEHORNAN.SE!

Klicka in och se om du är den lyckliga vinnaren & är du det så håll koll på din mail under dagen!

Tack för att du var med och deltog i vår Tävling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela