mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Laddar

Publicerad 2013-10-27 15:09:07 i Träning och hälsa,

Total training som det snart är dags för :). Sen ska jag hem och slappa , fast det har jag gjort hela dagen ;). Eller jag har lagat mat och dammsugit och sen har jag pysslat massa , det kanske jag fortsätter med sen . imorgon blir det inget gymbesök utan jag ska gå på stan och shoppa , det är ju träning i sig ;) ska leta nya jeans så det kan ju ta ett tag , tur jag slutar tidigt :). Sen ska jag nog boka en makeover hos frisören till jul men måste gå och höra med dem om paketet det hade :). Nä nu ska här fixas inför träningen . Vi hörs ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela