mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Ikväll

Publicerad 2013-10-10 17:25:31 i Träning och hälsa,

är det shbam som gäller , supertaggad trots att gårdagens träningspass gör sig påmind, i form av träningsvärk. Fast det var ett väldigt roligt träningspass igår blev ketellbellspass med träningskompis :). Samma träningskompis ska hänga med på shbam :) och imorgon ska vi laga mat , alltid trevligt med sällskap . Åh jag ska allt se till att vi lyxar till det med grönsaker och dipp , vi började prata om det igår och nu är jag väldigt sugen på det :).Det är ju ändå fredag tjohooo så trevligt och välkommet med helg :) . Nästa vecka får jag finfrämmande riktigt trevligt :) Åh till helgen ska nog jag och min träningskompis gå på total training , h ar prövat det förr och dagen efter gick jag på gympa, dumt gjort för jag kunde inte gå på en vecka sen ;) så det misstaget gör jag inte om . Ja nu ska jag ta det lugnt och sen göra mig redo för shbam tjohoooooo Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela