mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Blodigivare

Publicerad 2013-10-14 19:16:26 i Träning och hälsa,

Har jag gått och blivit idag lr ja jag se tagit prov för att kunna bli det . Fick hörs då sjuksköterskan tig blodtryck att jag verkade vältränad så nu blir det att fara på zumba ikv och sällskap fick jag med :). Annars har jag haft en bra dag tog en promenad på rasten i solen väldigt skönt . Sen var jag som sagt var iväg efter jobbet och kolla om jag kan bli blodigivare :). Åh imorgon kommer mamma på besök . Sen undrar jag om ngn av er läsare har förslag på vad man kan träna på 30 min som inte kräver så mkt utrustning ? :) Nä nu ska jag ordna mig inför zumba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela