mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Söndag

Publicerad 2013-06-16 18:15:17 i Träning och hälsa,

Idag har det varit en vilodag eller okej jag har ju cyklat till affären. Jag skulle bara handla lite grönsaker , hoppsan vart en hel del mer. Sen har jag funderat på en sak jag vill göra i framtiden som har med träning och göra. Jag är riktigt sugen ska fundera över sommaren och tänka hur jag vill göra :). 
 
Veckans träning blir i veckan 
Mån : Shbam därför det är en superbra instruktör och jag gillar verkligen passet. Egentligen skulle jag ut och springa men vädret är osäkert. Så då blir det dans, jag ska ju ändå cykla fram och tillbaka till jobbet ;)
 
Tis : Gym , hela kroppen med en kompis , alltid roligt med träningssällskap så får man peppa varandra .
 
Onsdag: Shbam igen som sagt var ännu en bra instruktör, så då gäller det att passa på.
 
Torsdag : Vilodag ,en bussresa hem till föräldrarna :)
 
Fredag : Får det bli en löptur i hemtrakterna, funderar på intervaller eller något :) 
 
Lördag :Långpromenad står på schemat :)
 
Söndag : Vilodag och en bussresa hem till mig .
 
Det är min träning för veckan :). Sen ska jag fixa mer inför min utlandsresa till London med en kompis. Det mesta är gjort men en del saker ska fixas. Det är full rulle hela veckorna för mig tills vi far . Men det är bara kul. 
 
Nu ska jag pyssla lite med pärlplattor faktiskt. Sen ska jag klippa och klistra lite och göra ett hemmapass utav det om jag kan :)
Ha en trevlig söndagkväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela