mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Söndag

Publicerad 2013-06-30 22:02:55 i Träning och hälsa,

Kväll . Haha 3e gången jag skriver nu , hoppas det fungerar denna gång. Idag har jag varit på långpromenad och sett på fins hus , där jag gärna skulle bo :). Sen har jag packat det sista inför resan som bär av om 2 dagar:). Ska träffa min reskompis imorgon och så ska jag köpa en nessecär , sen är jag redo att åka :). Efter resan kommer en av mina bästa vänner och hälsar på , så skoj :). Bara roligheter hela sommaren . Nu ska jag ta och sova . Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela