mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Semester

Publicerad 2013-06-28 22:06:47 i Träning och hälsa,

Jag har nu min allra första semester , detta firade jag med att köpa solglasögon och en träningstidning ich så fick man en bok om näringslära av Fredrik Paulin. Jag har varit fast i den ikv mellan springet i trappen till tvättstugan, så jag har inte ens öppna tidningen jag köpte ;). Imorgon och i helgen har jag inget planerat mer än packa inför London på tisdag och kanske tar en långpromenad med ljudbok. Jag är med i en buzzadorkampanj som får pröva storytel och kan lyssna på flera böcker . 
Nu ska jag snart gå och sova och läsa tidningen ;). Imorgon ska jag ha sovmorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela