mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Måndag ny start

Publicerad 2013-06-17 19:25:00 i Träning och hälsa,

Det blev ingen löpning idag. Räckte med att regnet öste ner då jag skulle cykla hem från jobbet, tur man hade regnbyxor :). Jag hann då hem innan shbam passet och det var ju tur då kläderna var sjöblöta . Hoppas det blir bättre väder imorgon. Det var ett härligt shbam pass i alla fall och en grym instruktör , det behövdes efter denna dag :). Imorgon blir det gymmet med en kompis på kvällen trevligt,trevligt. Ja vad har man mer gjort idag jobbat har jag gjort hela dagen lång :). Till middag blev det lax på saltbädd med färskpotatis. Det är sommar de :) Snart så åker man hem till föräldrarna och ska få äta massa gott :)
Nu ska jag fortsätta mitt pärlplattebyggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela