mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Ofrivillig

Publicerad 2013-08-27 18:18:30 i Träning och hälsa,

vila för mig alltså. Nä har haft ont i ryggen så idag tog jag tag i saken och gick till en naprapat .Det känns nu underbart , nu gäller det bara för mig att räta på ryggen hela tiden., vilket är svårare än jag trodde. Skulle hålla mig till promenader det närmsta dagarna men jag vill springa och gymma och dansa sbam, men kroppen bestämmer :). När jag hade slängt i en tvätt så tog jag en promenad till posten och skulle hämta ett paket, det visade sig att posten inte hunnit få paketet. Så det får bli en till promenad dit i veckan , jag får helt enkelt ta och pyssla ikväll :). Men till helgen ska jag ut och springa tjoho :), trodde aldrig att jag skulle längta till och fara ut och springa ;). Till helgen ska jag gå på stan och handla närproducerade grönsaker trevligt ,trevligt . Nu ska jag pyssla vi hörs och syns adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela