mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Jag tror

Publicerad 2013-08-07 20:40:00 i Träning och hälsa,

Jag förstått tjusningen idag med att springa :). Var ute på ett härligt spontant intervallpass idag . Sen fick jag se lite fina gamla bilar med :). Nu kokar jag ägg till morgondagens lunch, det blir ägg och räksallad med potatis mums:). Nu äter jag hallon och kesella, haha det känns som jag bara äter men ska man bygga lite muskler så är det bara äta, tur det är gott . Imorgon ska jag vilodag från träningen , bara cykla till och från jobbet sen på fredag är det äntligen dags för shbam och ska även prova ett nytt gym :). Nä nu ska jag återgå till slappandet :). 

Kommentarer

Postat av: En flicka som är stark

Publicerad 2013-08-10 16:14:55

Härligt att springa :)

Svar: Ja det är riktigt härligt :) och tack för den första kommentaren här på bloggen :)
mittnyalivsomlpare.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela