mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Hemfärd

Publicerad 2013-08-18 16:48:16 i Träning och hälsa,

Ja precis jag sitter på bussen hem nu är det bara 2h kvar innan jag är hemma igen. Har haft en härlig helg hemma . Igår besöktes gymmet :). Sen bara myst på med familjen , precis som idag . När jag kommer hem ska badväskan packas , då jag ska på massage och bad imorgon efter jobbet så skönt :).
Veckans träning
Mån: bad massage
Tis : ketellbells
Ons: shbam
Tors: löpträning med min pt :).
Fre: vila
Lördag: gymmet
Söndag : vila
Sen måste jag nog till helgen fara och storhandla är rätt tomt i skafferiet . Fast har ju fått matlådor av mamma så klarar mig då i veckan :). Nä nu ska jag fortsätta lyssna på friidrottsvm på radio så går kanske tiden fortare tills jag är framme :). Ha en bra söndag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela