mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Årets

Publicerad 2014-01-01 13:50:59 i Träning och hälsa,

Första dag och jag sitter på bussen är hemma om ca en timme . Tjoho så skönt det ska bli. Då blir det förbi affären sen hem och slappa :). Imorgon börjar jag jobba igen , hoppas jag kan somna i tid ikv , blir lätt sovmorgon då jag är ledig ;). Men det är en kort vecka innan det är helg igen . Ha det bra på årets första dag så hörs vi :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela