mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Äntligen

Publicerad 2014-02-01 16:02:25 i Träning och hälsa,

frisk igen , fick besök av vinterkräksjukan natten till igår fy så obehagligt det är att spy . Men annars är det bara bra med mig :) I onsdags var jag ute och sprang riktigt skönt må jag säga , ska ta någon tur i veckan med :). Full rulle i livet just nu men jag gillar det . Nä nu ska jag ta och äta lite mer mat :) Ha en bra helg allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela