mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Vattengympa

Publicerad 2013-10-07 17:41:39 i Träning och hälsa,

Blir dagens träning och nu är jag äntligen frisk så nu ska det tränas :) Som jag har längtat , jag älskar att röra på mig då mår jag som bäst :). Veckans träning Måndag : Vattengympa Tisdag : Vila då jag är bortbjuden på middag :) Onsdag: Gym Torsdag : Shbam med den bästa instruktören lr ja alla är ju bäst på mitt gym ;) Veckans höjdpunkt typ. Fredag tror jag att jag ska ta en springtur , det var längesen Lördag : Ska jag eventuellt reasa till grannstaden på shoppingrunda så då blir shoppingen dagens träning ;). Söndag Springtur lr gym Nu ska jag göra mig redo för vattengympan och kolla på shoppingutbudet i grannstaden :). Ha en bra kväll det ska då jag ha :) och har ni inte lyssnat på Veronica Maggios nya skiva , måste ni göra det nu så sjukt bra alltså , hon sjunger så bra och har så bra texter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela