mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Lördag

Publicerad 2013-10-12 08:45:25 i Träning och hälsa,

jag startade dagen med en god och härlig frukost och nu håller jag på fixa och plocka lite , sen ska jag på gymmet och träna :). Efter träning och lunch bär det av till stan , kanske tar en promenad dit får se och där ska det shoppas och fikas med en kompis :) En underbart härlig lördag väntar för mig :) . Ikväll ska jag ta och pyssla det var längesen , så nu är jag riktigt sugen på det :). Igår var en trevlig fredag åt god pasta sallad med en kompis sen såg vi wallander och åt grönsaker med dipp :) och surrade så klart ;). Imorgon kanske vi ska på total training spännande. Till veckan är det fullt upp Mån : Ska jag se om jag kan bli blodgivare Tisdag : Mamma kommer :) Onsdag : Blir det nog att handla Torsdag : Shbam :) Fredag : Afterwork Lördag : Gymmet ,stan, Middag Söndag: Gymmet Har tänkt att jag ska ta massa promenader under veckan med :) Full rulle men det gillar jag verkligen :) Ha nu en underbart bra lördag allihopa, det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela