mittnyalivsomlpare.blogg.se

Jag är en person som älskar att träna och har gjort en förändring i både kost och träning nu i vår. Sen ställde jag upp i blodomloppet trots att jag tyckte det var så tråkigt och springa. Men efter loppet fick jag mersmak så nu har jag börjat träna inför nästa års tävling. Mitt mål är att få en bättre tid.jag tränar ca 5-6 ggr i veckan och cyklar till jobbet 2 mil tur o retur. Förutom att träna gillar jag och umgås med familj och vänner. Pyssla så som scrap booking och göra halsband och armband och njuta av livet.

Stormigt

Publicerad 2013-11-17 13:46:14 i Träning och hälsa,

Värre har det varit här i natt. Såg att några träd fallit och så, lite otäckt. Så har inte blivit så mkt sömn för mig . Men ska iallafall ut på en promenad nu . Sen ska jag vara inne och pyssla. Imorgon hoppas jag att jag kan träna lite , nu var det allt för längesen . Men blir så då man blir förkyld . Nä promenad var det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela